torsdag 26 juli 2012

Emelie Kära Boman

Har haft min finaste Emelie här på middag och hårfärgningsmys ikväll, såå trevligt! Vi drack lite vin på balkongen och pratade om livet och vardagen. Sånna stunder är bäst, toppar allt. Tack!

När Emelie knatade hem började jag plocka lite. Ska ju flytta härifrån i nästa vecka.. Just som man börjar trivas! Det är typiskt! Imorn åker i alla fall skrivbordet och lite andra småprylar och kläder (som jag inte använt en enda gång) hem till mamma och pappa på landet. Kan inte ta med mig allt till mitt nya boende hos mormor. Orkar inte.

Imorn blir dagen ganska fullspäckad med flytttjafs och stallet. På kvällen ska det checkas noter och säkert sångtränas lite inför bröllopet. Snart gifter sig syrran, wiii! :) Nu ska här sovas, adjö! Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar