fredag 13 juli 2012

Jag har saknat min laptop

Nu tog jag mig i kragen och satte över det lilla jävla mobila bredbandet i min laptop. En ansträngning som tog ca 30 sekunder och inte kändes alls har jag väntat med i typ 2-3 veckor BARA för att jag inte har minne nog att spela musik på datorn för. Så lam. Anyway.

Jag kollade Mitt3 och fixade ett lösenord jag kan komma ihåg, utmärkt. Kollade bankkontot och fasade i några sekunder över den låga valören men hela frysen är full med mat och alla räkningar är betalda och klara så ingen fara på taket. Kan bara inte shoppa (som jag visserligen gjorde idag på lunchen, hmm) men det gör jag ju (nästan) aldrig ändå. Kollade även mejlen och hade fått ett jättelångt och trevligt mejl från min värdmamma i USA, Samantha! Så kul läsning, jag har suttit hela kvällen och svarat lika långt (om inte längre) tillbaka. Saknar dom galet!

Har annars jobbat idag, men nu är det helg. Imorn ska jag ut på landet. Det ska ridas och badas hund, på kvällen är det fest. Jag hoppas fler kan komma än det verkar som, jag har ju tänkt på allt denna gång och ska till och med göra Jell-o shots! För sjutton!

För dom som tycker jag verkar komma över veckans händelser väldigt fort, släng er i väggen. Jag gråter bara på bestämda tider när ingen ser nu. Morfar skulle aldrig vilja att jag la mitt liv på hyllan för att sörja mig sjuk. Jag älskar honom, saknar honom, sörjer honom, men jag kommer bli sjuk om jag inte lever också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar