söndag 7 juli 2013

Dra mäh baklänges!

Skrivarfingrarna är tillbaka!

Idag är det söndag. En mycket vacker söndag med strålande sol och ca 25 grader. Således en sällsynt svensk sommardag som jag spenderar inomhus på jobbet. Som vanligt. Tur får jag väl lov att säga så varar den bara i 4 timmar så jag kanske kan få njuta lite av vädret. Ska i alla fall ut ikväll med Lovisa och hästarna, ska bli redigt fint!

Tänkte sammanfatta gårdagen. Det var då lördag (eftersom det är söndag idag, tänka sig!) och jag jobbade 10-17. Snabb som en vessla for jag sedan till karl'n min för tvårätters middag och powernap innan vi gick på bio och såg Man of Steel. Skaplig kille den där Superman! Kände igen mig i ett av hans vredesutbrott mot General Zod, jag behöver hjälp. Filmen var väl helt okej, inget jag ser om direkt men helt okej.

Nej, nu ska jag nog organisera min arbetsplats lite tror jag! På återseende!

l o v e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar