tisdag 16 juli 2013

To quote Dr Sheldon Cooper

"Ah, gravity thou art a heartless bitch"

For no reason, just love it!

Aaaaaanyway, jag jobbar på som vanligt, har dammtorkat, mejlat lite hit, lite dit, möblerat om hyllorna bakom kassa och bombat facebook och instagram med bilder, erbjudanden och tips så jag känner mig rätt nöjd med arbetsdagen. Dessvärre fortlöper den till kl 16 i eftermiddag, men oh well. Härnäst tror jag att jag ska börja spåna lite på nytt schema för perioden september-december. Var på möte igår med det övre ledet och efter prat och spån och idéer så kom vi fram till att jag ska ha mellan en halv och en heldag i veckan på kontor, så det ska bli kul att få räkna in det i det hela :)

Igår släpade Hampus med mig ut på joggingrunda. Bara jobbigt och helt ocharmigt i början men sen gick det lite bättre och jag var till och med liiite snabbare än min karl ett tag men han tog revansch sen. Och sen blev jag tränings-Hitler på honom med "KOM IGEN, GE MIG 5 TILL" ungefär, heheh.

YÄÄ!
Totalt blev det 4,3km, vi känner oss nöjda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar