måndag 15 juli 2013

Måndag

God dag.

Måndag igen men låt mig först skriva en rad om helgen. Denna spenderades med bad, hästar och IKEA, jag är nu således ägaren av en soppslev i svart plast värde 9kr samt annat krafs. Alla tummar upp!

Denna måndag precis som alla andra känns lite lagom seg på jobbet och gäspningarna duggar tätt. Blir lite irriterad på den "socialt efterblivna"-vågen som uppenbarligen sköljt över allt för många i vårt samhälle. Hur svårt är det att bara säga hej när man går in i en butik, eller svara på enklaste vänliga tilltal som: "vill du ha hjälp med någonting". Men det är ju trots allt måndag för alla och inte bara för mig, jag är ju kanske inte heller den mest sociala vid denna tidpunkt på dygnet och i veckan.

För att byta ämne, igår kväll gjorde jag mitt hår. Vad jag menar är att jag tvättade noga och la i ny färg för att inte se så väldigt risig och urblek ut. Blev väldigt röd-rosa-orange, I like, vad tycker ni?

Verkligen mest otaggade ansiktsuttrycket men, oh well!
På återseende!
 

1 kommentar:

  1. Nu ser du ut som en paraplydrink i håret ;) Somrigt! Puss /mami

    SvaraRadera