onsdag 3 juli 2013

Tillbaka efter semester och lerbad

Hello fellow readers! I am back!

Ja, det är ju snart ett känt faktum att jag inte uppdaterar, men nu är jag tillbaka efter två veckors semester som jag tänkte berätta lite snabbt om! Hör och häpna!

När ledigheten började packade jag och killen (som heter Hampus föresten, känns som att det är okej att säga det nu när vi är i ett seriöst förhållande) väskorna och for till grannlandet Danmark. Vi hade några fina dagar och några med regn men mycket mat och massoorr av mys och det var trevligt att träffa lite danska släktingar och komma tillbaka till barndomsminnet nummer 1, stugan utanför Nyköbing och nära till havet. Underbart! Ville inte åka hem!

Väl hemma lullade jag mest runt, jag minns faktiskt inte så noga. Jag njöt av att vara ledig! På tisdagen förra veckan hade jag en fruktansvärd dag, vi behöver inte säga så mycket mer om den men jobbigt var det och stressad till tusen var jag! Snabbt åtgärdat blev det med festival dagen efter. Jag, Matilda och Emma tog vårat camp och åkte till Norrköping för den mest leriga, vidriga festivalen jag varit med om! (Behöver ju inte tillägga att jag bara varit på en tidigare men i alla fall!) Som väl var så rockade banden och artisterna, och även våra camp grannar, men för övrigt så SÖÖÖG den här festivalen hårt!

Nu är jag tillbaka på arbetet igen, semestern gjorde mig inte mer motiverad, men däremot mer avslappnad. På gott och ont säger jag numera bara "oh well" och rycker på axlarna i stunder jag inte kan göra något åt saken. Lika väl det, här är en tjej som markerar att hon inte orkar stressen längre. Tack och bock, adjö!


Jag och herrn i Danmark, love!


Camp inneboende!
 
FESTIVALLL!!!

LOVE!

1 kommentar: