fredag 12 juli 2013

FREDAAH!

Gööött!

Jobbar till 16 idag och sen mot hemmet för att packa badväskan! Imorn ska det tydligen bli strålande väder med 25 grader och en FET sol och eftersom jag är ledig ska jag BADA! Jag ska alltså packa väskan till imorn eftersom jag åker ut på landet och sover, massa hästerier och sen baaad! Happy!

Till något annat, jag kan inte släppa detta med min kropp och hur den ser ut nu och hur den såg ut förr och hur jag vill att den ska se ut. Igår hoppade jag hopprep och stod plankan, bara för att göra någon typ av aktivitet. Jag måste komma igång med gymmandet. Har lovat Emelie att vi ska springa tjejmilen ihop i september så det är verkligen dags nu!

Grävde lite på facebook och hittade tv bilder på mig i samma klänning. En är från i USA och en är 10kg senare här hemma tidigare i somras. Skillnad? Ja, men jag kan inte tycka att det är nog. Ack mat, varför är du så god att äta och så svår att omsätta!?

      
USA 2011
 
Nu i somras.
Skillnad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar