måndag 8 juli 2013

Måndag

Ack, huvudvärk.

Seg, seg, seg morgon i morse. När killen lämnat mig sjönk all ork och energi och humör, jag dök ner i en den där mörka, bittra hålan och ville ingenting. Och eftersom jag inte hade matlust heller så ville jag inte äta frukost fören 10 och då var det försent, huvudvärken var redan framme. Blä.

Nu står jag och försöker peppa mig mentalt till att gymma efter jobbet så jag kommer igång igen. Jag och Emma började så himla bra i början av året. Trotsade kylan och tog powerwalks i januari, köpte gymkort och tränade nästan 1 1/2 timme varje dag i februari och in i mars. Sen hände nåt. Vi försökte på nytt men det rann ut i sanden. Jag kände mig i så jävla fin form där i slutet på februari och nu som en säck potatis. Förslappad, lat påse med ister. Fy fan. Men det är i alla fall inte värre än det var i USA, fyyy vilken jävla val man var! Såg en bild på facebook (som jag tack och lov inte är taggad i!) och jag dog, mådde så fysiskt dåligt så jag nästan ville gråta. Kände att det får aldrig ske igen så lär gå till gymmet i eftermiddag!

Hösten 2010, före USA

Sommaren 2011, i USA (observera inte som fetast här, de bilderna vågar jag inte visa)

Nu.
 
Gymmet i eftermiddag!
Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar