tisdag 7 april 2009

And, I'm back!

Saknat mig?
Jag har ju varit smulan osocial på bloggen under gårdagen ^^

Men som plåster på såren kan jag berätta vad jag gjorde: Startade dagen med att gå upp och sticka över till grannens fjäderfän och ge dom mat. (Ja, Ello och familjen har åkt till tärnaby denna vecka så jag blev ensam kvar med hönsen och katten.) Därefter badade jag min egen dunboll efter många påtryckningar från mamma. Förmiddagen kändes oändligt lång med kvart över ett gick jag iaf till bussen för att åka in till stan och träffa Rickard. Jag skulle kolla när han skejta men det blev ändrade planer till en fika och impulsbio istället :) Vi såg I taket lyser stjärnorna. den var bra men tjejen bakom oss måste ju varit efterbliven eller nåt när hon började asgarva i en allvarlig scen :O Pucko..
Tog kvart i elva bussen hem och dog i säng, fy fan vad trött jag var! Men jag tackar för en fin eftermiddag/kväll :)

Den här dagen sov jag till elva, och var fortfarande trött som en gnu när jag gick upp och käka scrambled eggs till frukost. Jag måste visserligen tappat saltkaret i det för det blev oätbart efter tre tuggor.. fail.. Bort till fjäderfäna och sen hugga tag i pluggandet... Åååååh!!!! jag vill verkligen inte! x'O Men nu går jag ut med hunden och sen biter jag ihop, jag måste..

p u s s .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar