måndag 13 april 2009

Sista lovdagen är förbi

Det är med tungt hjärta jag säger adjö till detta lov.
Det har varit skönt med slappa dagar, sova till 11-12 och bara äta massa tjockismat och annat onyttigt!

För tillfället sitter jag och svär över min artikel som jag hade tänkt bli klar med ikväll. En fågel viskade i mitt öra att vi skulle ha datakunskap 9-16 imorn! :O Vet inte hur sant det är men om så är fallet vill jag verkligen inte ha en halvfärdig artikel att komma hem till!
Funderar på att duscha också innan jag återgår till artikelhelvettet..

Annars idag, har jag inte gjort mkt, bara varit. Ello kom hit, äntligen fick jag träffa min bästa vän!
Vi gjorde pannkakstårta med chokladspån på ^^ Gott som fan var det, haha. Ljusen kom dit för att jag tycker att man borde fylla år oftare.. Lite som katten Findus resonerar ..
Ello är stolt fotograf^^

Nej, nu tror jag att jag tar mig i kragen och gör klart den där artikeln, så ni inte behöver läsa om den nåt mer :P
p u s s .

1 kommentar: