söndag 12 april 2009

Hello Sunday!

Det är en härlig söndag kväll och jag lider av tröttma och abstinensbesvär.

Har icke sovit mycket inatt, max en timme hel sömn, men man har ju legat och segat med slutna ögon i ca 6-7 timmar utöver det. Igår drog jag ett impulsdrag och åkte in till Selin i stan och vi drog vidare till Jälla-gänget som var helt off när vi kom :O Värden hade däckat och den enda gästen som fanns för tillfället gjorde en varm macka, rent komiskt. Hur som helst blev det en värd kväll trots allt, om man bortser från ett störande objekt som kom med sina kompisar kl 03.00 och valde att tracka Selin utan anledning. Slyna..

En frulle bestående av gudomliga pommes på Burger King gjorde min morgon, då jag tjatat om mat sen kl 23 på kvällen xD.

Har inte gjort mkt idag, duschat, planterat blomster och kollat på Vänner. Och slumrat i soffan.
Saknat Ello ofc, men hon kommer hem ikväll :)

Ska städa mitt rum nu till lite Mando Diao och sen är det nog middag, Kycklinglasagne! Heaven!
p u s s .

1 kommentar:

  1. ursäkta språket folket!
    JÄVLA SLYNA ÄR VA HON ÄR! va jag full och stark hade de säkert hänt ngt. :O

    SvaraRadera