söndag 26 april 2009

För exakt tolv tolv timmar sen somnade jag ^^

Ja efter hela Mando äventyret kom jag inte hem förren kl 02.00 och somnade ganska exakt efter att jag dumpat mig i sängen. Ofärschheten är på topp nu när jag fortfarande inte har duschat!

Konserten var helnice, awesome, totalt värd! Dom är så sjuukt bra live! Jesus i havet, kvalitet!
Jag säger några korta meningar och resten kommer i bilder, alright: Startade med lunch tillsammans med Annie, solade lite vid vattnet och tog sen T-bana mot Globen! Hamnade i fel kö!! Så från att stå längst fram hamnade vi nästan sist... kom efter många om och men in i alla fall, Lollo och Mickis sprang och tog platser, jag och Boman köpte tröjor :D Lång väntan på förbanden som ursäkta, men inte var så jättebra.. och till slut.... MANDO!!! Jag och Mickis stod som i en sardinburk 2 3:e delar av konserten och jag tyckte det var helt magiskt! Såg hela scenen och hela bandet och hade sån feeling! UNDERBART! Vi drog oss tillbaka till svängrummet lagom till Dance with somebody och Long before rock 'n' roll ;) Oförglömligt! Bilder nu då!

Totally awesome!

2 kommentarer: