fredag 24 april 2009

Men min dator är ju äckligt långsam!

Allvarligt, det tar den fan fem minuter att ladda fram nästa bild på bilddagboken.. *suck*

Anyway, dagen var skola med handelsmöte på morgonen och äldre-makeup efter lunch. Som avslut på hela denna vecka som varit intensiv i HNT så fikade vi lite på bryggan i solskenet, mycket mys vill jag lova ^^

Tillbaka till bitterheten, vissa bussresenärer är verkligen så urbota korkade att jag själv inte ens vet vart jag ska ta vägen när jag möter dom. Jag trallar på bussen, trött och seg efter dagen och möter en smockfull buss, folk står redan i gången. En fet tant (jag har inget emot tjocka människor, det är ekot innanför pannbenet jag inte står ut med) sitter ytterst och på sätet bredvid har hon: en kasse! Med halva bolaget i ungefär och när jag ber henne flytta sig och sina saker så jag kan få sitta säger hon "men det är ju så mycket"..... Ja, det var ju inte en svår kamp att vinna, det är nästan så jag ångrar att jag inte skämde ut henne mer, men det får väl vara någon måtta på mobbningen.

Jag hatar även att min mobil och dator inte vill samarbeta, så bilderna från stallet dröjer ännu längre, om jag någonsin får över dom på datorn.. :@

Kvällen bjuder på en spelning inne i stan, Genomfarten. Det är nåt rockband, Selin är lite polers med gitarristen, själv bjöd jag med Rickard, för jag lovar, så fort spelningen är över kommer Selin dissa mig hårt.. (love ya girl, men det är sant). Ska bli spännande iaf, har ingen aning om dom är bra eller ej :P

Nu ska jag fräscha till mig en smula, ha det gott mina vänner därute!
p u s s .

1 kommentar:

  1. hihi, joråsatte, sry för de, jag evt att deär sant och ser mig som en bitch men ibland kan jag inte styra öve rmig själv.

    SvaraRadera