tisdag 7 april 2009

Kvällning

God afton, kära läsare :)

Jag har under kvällen försökt plugga på mina samhällsartiklar och kommit halvvägs på en. Det är svårt, jag orkar inte med det, men jag är ändå nöjd att jag lyckades med något i pluggväg idag.

Gick ut och joggade mina 5km vid åtta också, behöver det inför mönstringen i maj. Det gick rätt bra, jag hade ett ganska högt tempo så jag gick i en uppförsbacke men äh, det är andra gången jag springer den vändan så jag känner mig rätt nöjd med det.

Imorn kommer Selin hit och sover över till torsdag :D Vi ska kolla på Kejsarens nya stil eftersom hon inte har sett den och det är min favorit bland Disneyfilmer :P

Nu ska jag ut med hunden och ta en dusch.
p u s s .

1 kommentar:

  1. wiiiihoo! jag kommer idag! omg på ditt bdb test btw^^ aja ringer snart pöss

    SvaraRadera