lördag 25 april 2009

Smällar man får ta

Men smällar som jag inte vill ha och smällar som jag har fått ta hela mitt någorlunda mogna/vuxna liv. Det börjar bli lite tröttsamt nu..

Kvällen igår var bra, trevlig, bandet var helt okej, dom har potential, men jag tycker att bandet efter var ett strå vassare. Spelningen varade en knapp timme, så det blev lite promenadhäng runt Uppsala och förslag som krogen fick avslag så vi skiljdes åt i och med min buss som gick 22.15. Kvällen blev bra som sagt, men den slutade lite abrupt.. jaja, smällar man får ta..

Idag, däremot, är det en spännande dag vill jag lova. Dagen som jag väntat på i säkert två månader, dagen med stort D, en av de troligtvis mest underbara dagar år 2009!!!

MANDO DIAO KONSERT PÅ ANNEXET I STOCKHOLM!!!

så min morgon/förmiddag ska vigas åt tillfräschning och tagga som f-a-n till MANDO!
sweet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar