tisdag 21 april 2009

Vidrigt lång skoldag

Tja mina gryn!
Skolan idag 8.30 till 16.00. Det är inte roligt för lilla mig som blivit lat med halva dagar.. Nu är i alla fall proven klara i naglar och brudmakeupen jag gjorde blev strålande! På morgonen byggde vi även upp catwalken till visningen imorn och jag fick min information om alla teman och modeller som ska vara med. Jag ska ju vara konfrensiär tillsammans med Staffie, så jävla nervös att jag tror att jag kommer dö imorn men då har jag ju en backup i alla fall xP

Denna kväll, jag ska förbereda alla informationskort till imorn och även dra hit Ello på en manikyr och testing av frisyren jag ska göra. Och hon ska träna på att gå i sina 10 cm kilklackar som jag lånade av Emma, den du! ;)

Nej nu måste jag ner och tvätta! Morrs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar