måndag 11 juni 2012

Åskan dånar på

Och jag är ledig. Helt jävla otrolig känsla! (Jag är ledig för sällan.)

Var hos morfar i morse och idag fick han åka hem igen, skönt! Käkade brunch hos mamma på Trianon och sen tog jag cykeln ner på stan för att möta Matilda. Vi inhandlade tält till P&L så nu har vi någonstans att sova också, grymt. Om två veckor exakt åker vi och jag är skadat taggad! Det kommer bli så värt!

Sen jag kom hem har jag diskat, städat och även roffat åt mig en impulsiv tvätt tid. Tvättstugan var tom och det satt ingen "plupp" eller vad det heter i så jag langa in mina kläder och låste fort som fan, haha. Har noll rena kläder kvar och då blir vardagen kaos.

Tänkte att jag skulle laga mat också för en gångs skull (alltid Stefan som gör det eftersom han är så sjukt mogen och jag jobbar som jag gör) så ikväll blir det spaghetti och köttfärssås. Enligt matlistan som Stefan har gjort... haha jag gör ingenting här hemma x)

Dags att dra ner i tvättstugan. See yaa, ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar