onsdag 6 juni 2012

Vilken dag!

Guuuuuud vad jag hade roligt på flaket, trots lite morsa-varning men jag skulle ju ha koll på småglinen så på ren automatik agerade jag stöttepelare, psykolog och rådgivare åt överförfriskade ungdomar, allt för att dagen ska sluta lyckligt! Tyckte jag var en rätt skön funkis ändå, tjata inte för mycket ;)

Bjudningen hemma hos Lovisa var mycket trevlig, extreeemt god mat och jag höll ju på att svälta ihjäl så det satt som en smäck! Tack! Lovisa fick massa fina presenter och ja, dagen har varit precis så dunder som jag önskade henne.

Just nu sitter jag och väntar på att hämta tjejen från studentfesten på Flurran någon gång efter kl 03. Hoppas hon har det lika underbart som jag hade för två år sen. Åååh vad jag skulle ge för att få uppleva det igen! Studenten sitter fortfarande högst på listan av bästa dagar i mitt liv, och den kommer nog sitta där bra länge.

Nu ska jag researcha lite stuff, sen kanske det blir en powernap innan jag hämtar min nybakade student! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar