fredag 15 juni 2012

Ordning och ångest

Hej gott folk.

Har jobbat i vanlig ordning, kom hem strax efter åtta och har tryckt i mig middag. Detta ledde obarmhärtigt till ångest. Jag är inte fet, men jag är inte smal eller vältränad eller något i närheten av det och det STÖR mig, jag bryter nåt så fruktansvärt på det. Så, med dom orden sagda ska jag går ut på promenad (träningsvärk efter spring turen i onsdags, kan omöjligt göra om det) så snart jag har fört över bilder på Stefans dator och sen över på mitt usb-minne. Punkt.

 Eftersom jag har fått över alla bilder bjuder jag på två från en skiva som jag var på för ca en månad sen.. om ni läste min blogg då vet ni vad jag pratar om, temat var "Oj jag har visst kommit fel" så jag och Lovisa var klädda för stranden i bikiniöverdelar, uppknäppta skjortor och strandtofflor. Enjoy. 


t'is is love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar