onsdag 20 juni 2012

Preppar

Man tager vad man haver.

Sanningens ord, jag äger inga gummistövlar så jag tar och putsar av mina vattentäta ridskor (modell jodphur som var mycket modernt att bära till vardags härom åren) och misstänker väl att dessa hi-top skor med grov sula borde stå pall för regnigt festival väder. Om vi har sådan otur vill säga. *Cross-your-fingers*

Nu ska jag putsa av mig själv lite, det är jobb idag på Gränby 11-20 och sen som med ljusets hastighet ut till landet och gratta min älskade ärta som fyller 19 år idag! Sen blir det till att packa Lovisas prylar, ta med bilen till stan, sova djupt och sen packa mitt imorn och maj gad. Jag är så taggad, men det är så stressigt att planera två resor samtidigt. Oh well! Måste dra nu, ciiaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar