fredag 8 juni 2012

x antal irritationsmoment för mycket!

Pallaaaaaa!!!!!

Jag pallar inte att jag måste jobba i Forum för att hon som ska göra det är sjuk. Jag har kunder på Gränby och jag ville vara där när mamma skulle klippa sig klockan 10. Och att jag sen fick veta att jag var så att säga "tvingad av min egen arbetsmoral" att åka till Forum när klockan var 09:36 (öppnar 10:00) gjorde inte saken bättre. Varför känns det som att den enda som kan hjälpa till i sånna här lägen är jag? Eller är det nåt jag bara känner nu för att stressen börjar bli lite för mycket? Hela jävla tillvaron är KAOS med medveten caps. och jag pallar inte med nåt av det!

Sidospår: OCH JAG BLIR SÅ JÄVLA IRRITERAD PÅ FUCKING "KAN-INTE-SMINKA-MIG"-KÄRRINGAR SOM KOMMER IN I BUTIKEN OCH SÄGER ATT DET ÄR DYRT(!!) MED 75KR FÖR ETT MATRIX BIOLAGE SHAMPOO!!!

Anyway....
Kaoset fortsätter med glömda dagsavslut och trasselkassa och jaaa, jag kommer väl antagligen få jobba till 19 istället för 18 som jag skulle och bli sen till morfar som skulle låna min dator på sjukhuset.. För det är ju största stress/kaos/oros-momentet just nu: morfar ligger på sjukhus. Och jag blir bara aaaaaaah så jävla irriterad på allt som rör sig fan!!! Vill inte vara här just nu, vill inte vara nånstans! Vill bara vara hos morfar... :'(

Och kommer det in EN enda senil gammal kärring till och frågar nedlåtande om vart växlings-fucking-kontoret har tagit vägen så äter jag upp mitt eget huvud. Orkar. Inte. Mer. Nu.

.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar