söndag 10 juni 2012

Södag afton

God kväll.

Ja ni kära vänner, livet är inte lätt just nu men jag försöker hålla modet uppe och orka kriga vidare. Har jobbat på Gränby idag, har gått bra, lite halvseg eftermiddag men kvällen gick ganska fort och klockan 20 stängde jag och drog hem. Imorn är jag ledig, men har som vanligt en massa att göra på förmiddagen. Ska försöka att verkligen vila ut ordentligt på eftermiddagen i alla fall. Min kropp skriker snart att jag måste sakta ner, annars kommer jag tippa av.

För övrigt är jag helt förälskad i fenomenet Instagram. Loove it, har gjort en ny profilbild på facebook av just en Instagram-bild som jag tog igår när jag var hemma hos Matilda och myyste! Tack kära ni, ni är underbara! Langar in den här för det är min nya kärlek, ciaooo.


1 kommentar: