söndag 3 juni 2012

Dör av tröttma

Sitter i nåt slags vakuum och fattar inte riktigt att tiden går, att jag är vid medvetande osv. Har verkligen inte sovit som man ska den här helgen men ack så roligt jag har haft!

Efter jobbet idag åkte jag hem till mina små kusiner och firade att minsta kiddet har blivit 5 stora år. Det bjöds på svingod lax med ris och sås och en grönsallad att DÖ för, givetvis med fetaost och rödlök, precis som jag vill ha det! Det blev lite spel och legobygge med kussarna också innan jag drog hem till mig. Satt som en smäck, tack!

Nu ska jag inspireras av min brur och ta mig lite fil med honungspuffar och glo på Die Hard 4.0 innan jag intar horisontellt läge. Ska tillägga att Stefan är typ den mest awesome personen evah att dela bostad med. Heart that :) 

Stefan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar