tisdag 16 juni 2009

Blandade känslor!!!

!Varning!

Okej, jag mår egentligen bra, det är sommarlov, jag är glad att jag har ett jobb överhuvudtaget, solen sken idag (!!!) fantastiska vänner i mångfald, frisk för övrigt, relativt pigg, ägde på guitar hero igår.

Men. Självkänslan ligger typ på botten inför bikinisäsongen, bajs, sommarlovet innebar ingen ledighet eftersom jag jobbar i 4 veckor (!!!) med ett jobb som är sååå inte vad jag vill hålla på med, det var ganska kallt fast solen sken, alla mina vänner har skaffat pojkvän, alla samtidigt (!!!) på två veckors period (missförstå inte, jag är glad för deras skull men stör mig på att jag inte har samma sak själv), frisk och pigg i en kropp jag för tillfället avskyr, ägde ju faktiskt bara en enda låt på guitar hero igår, för övrigt var jag ganska dålig på det...

Hahaha! Måste skratta åt detta inlägg, kan riktigt se framför mig hur ni alla blev grymt deppade och irriterade på mig! xD p u s s . p å . e r .

2 kommentarer:

  1. men babe! du hiottar ngn du med! :)

    SvaraRadera
  2. gummsi, du är snygg, vacker och underbar!

    Och en pojke kommer när man minst anar ;)

    SvaraRadera