tisdag 2 juni 2009

Här håller jag på..

Sitter och läser bloggar, även bloggar jag inte följer i vanliga fall och har kommit fram till en yttepytteliten men trots allt avgörande detalj: JAG BEHÖVER NY BLOGGDESIGN!

Jag menar, jag är en speciell person, men det tar folket som inte känner mig och redan vet om det en halv livstid att se det eftersom min mall på bloggen inte säger (ursäkta mig, men) ett jävla skit om mig! I mean, come on! Jag har inte en enda aning om vad jag vill göra med bloggen, men något mer än detta. Vad får man ut av det? Okej, tjejen gillar grönt? Sant men wtf, jag gillar massa annat också, vad har en färg med livet att göra?

Wohoow, överreaktion där, men den var befogad. Nu har jag två mission för denna dag! Göra en bloggdesign jag är nöjd med i längre än en kvart och (!!! paus...) städa mitt rum skinande! ^^

p u s s . p å . e r .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar