onsdag 10 juni 2009

Du förtjänar pris, och jag ska ge dig ett!


Annie!

Jag talar sanning när jag säger att det finns ingen som du! Denna korta tid som vi faktiskt känt varandra har gått fort och den har bjudit på ALLT! Vi kan prata om allt, skratta, gråta, problem, sjuka skämt, perversa skämt, det finns ingen gräns. Jag söker de människor i världen som är mig totalt jämlika. De är svåra att hitta, tro mig, hittills har jag funnit 2, det är en gåva bara det. Jag känner mig stolt, tacksam, förundrad och rörd när jag säger att jag har hittat en tredje, och det är du.

Det är galet, men det är galet bra!
Vad som än händer nu, så kommer jag alltid vara din vän, i vått och torrt! Och smulan självisk som jag är så hoppas jag vid gud att du är detsamma för mig.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar