fredag 5 juni 2009

I'm back again!

Och jag är väldigt lätt rörd idag, när alla studenter sprungit ut och tjoat och ylat ut sin glädje över Uppsala. Någon slags lyckokänsla, man blir uppriktigt glad för deras skull. Samtidigt ligger vemodet och gnager, Linnéskolan ska ju läggas ner, så det blev den sista springningen från våran vackra familjära skola i år. Jag själv kommer ju ränna ut från Fyrisskolan nästa år, ack, ack.

Denna student känner jag knappast några som sprungit och åkt flak, annat än Simon. Grattis till studenten, welcome to the real world! It sucks! You're gonna love it! ;)

Mer information om min hand, ja det var ju ingen lögn jag drog när jag sa att jag skar mig i handen på en konservburk, kolla bara:

Så det var det, nu ska jag byta plåster :p See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar