torsdag 4 juni 2009

Emelie gästbloggar, en tradition! ^^

Hej Saras alla läsare!

Det är Emelie som bloggar här! Saras kompis, en glad och ganska hmm hur ska jag förklara det.. Jag är ganska konstig kanske ? Äsch! Vi sitter här och förfestar. Ni kan vara beredda på att varje gång vi förfestar tillsammans så kommer jag göra ett gästinlägg ;) Jag har gjort det en gång förr. Mhm det har jag :D

Iallafall! Jag, Sara och Sandra ska ut och dansa salsa. Sara är ju en hejjare på det. Hon har försökt att lära mig, men jag är ett hopplöst fall! Jag kan verligen inte dansa salsa?! Why?! Why God why?! Varför gjorde du mig till en taktlös liten (eller ganska lång, 172,5 cm you know ;)) nolla! Snälla bara för ikväll gör mig till en salsa Gud! Folk ska stå och gapa när de ser mina steg! Fast det kommer de göra iallafall eftersom jag suger.. aja nu börja alla att gå. Hoppas de inte glömmer mig :O

Nyp på skinkan!

Er Emelie!

Ps. Alla stavfel i detta inlägg var med flit! Så de så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar