måndag 29 juni 2009

Grönan i bilder!

Det var en så jävla awesome dag! Helt galen! Underbart! Bilder!


Tåget till Stockholm, jag var trött, men vi taggade lite :P

På G till Grönan! Wihoo!

Framme.. och vi väntar och vi väntar...

Inne! Nu börjar galenskaperna!

Extreme ofcourse ^^

Luncha!

Cirkuskarusellen till häst, såklart ;) Ello på "Tessan" ^^

Jag på "Bea" ^^

Och nya favoriten! Verkligen helt Insane!

Japp, japp!

Skratthuset?? Hahaahaa, retard faces! xD

Långa snygga smala spiror iaf ;)

Chilla och sooola lite ^^

Attans... För kort för Radiobilarna.. xP

Middag! Efterlängtad!

Jag vann en kärleksbjörn <3 :)

Taggade inför en vända i Pop-Expressen!


Helt underbar dag. Varm som f a n men så sjukt rolig! Däremot tycker jag lite synd om min Ello-babe som blev helt sjukt kär i sheriffen Filip vid skyttet. Han var ett riktigt kap, lite svårt dock att komma åt hans nummer.. hmm.. Vi jobbar på det säg ;) <3>

2 kommentarer:

  1. kul! :) elin har sagt att vi typ också skulle dit.. men men :) vi måste ses baby

    SvaraRadera
  2. Verkligen en underbar dag! :D
    men saknar Filip :(<3

    SvaraRadera