fredag 5 juni 2009

Men wtf!?

Asså, nej, nej. Varför gjorde jag som jag gjorde, kände som jag kände, känner som jag känner? Och nu kommer du och gör som du gör! Varför gör du så? Varför i hela heliga helvete ska du komma hit och bara ...!!! Jag orkar inte! Jag gör en sak, han reagerar på ett sätt och du kommer från ingenstans och bara är där och bara vaaa!? WOOT!!? Nej detta är för mycket för mina nerver, det går och hoppar och stampar på "mina dåliga nerver", som min kära morfar skulle ha sagt...

En enda stor, fet, gigantisk, jätte-*suck* på hela denna dagen!

Och för att förtydliga så kanske jag känner annorlunda för allt som rör denna värld imorgon, så ta inte åt er av mina luddiga tankar, snälla ni..

1 kommentar:

  1. puss på dig bebis! du vet att jag finns här för dig!

    SvaraRadera