måndag 1 juni 2009

Qué calor!

Oyeah, värmen pressar uppåt och trots helgens missöden känner jag att det går bra nu kompis ;) Hade två lektioner idag, samhäll och data, båda var otroligt chilla. Hade min presentation med powerpoint idag och det gick bra, men ljudet funka inte! Så ljudspåren jag hade lagt till här hemma gick inte att lyssna på i alla fall, det sög..

Denna vecka ser bra ut, jag är ledig imorn och på onsdag, så jag ska verkligen slappa! Städa mitt rum är nog det enda jag behöver göra, annars ska jag bara glo på TV, teckna, och träna! Nu börjar jag bli lite taggad inför beach -09 och om min plan går som jag har tänkt kan det bli riktigt nice andra halvan av sommarlovet. Jag ska ju jobba de första 4 veckorna, så under den tiden kan jag sola och träna som en gnu på förmiddagarna, sticka till jobbet, leva loppan på kvällen och fortare än kvickt sen så är det svensk högsommar! Om jag ligger i och övningskör som en liten apa kanske jag kan kirra ett körkort lagom till dess också. Sen är det LÖN och leva livet som gäller! Aawesome :D

Anyway (jag gled lite iväg på ett sidospår där ^^) nu när jag kom hem så solade jag 1½ h. Hur äckligt varmt som helst nere i grytan, men nu har jag en stadig bas-bränna ;) På torsdag ska jag till hästen och sen är det utgång med Emlan och förhoppningsvis ngn mer på kvällen :D Well, I'm gonna go do some workout, see ya!

.life is good sometimes.

1 kommentar: