onsdag 10 juni 2009

Jag vill INTE flytta till Fyris :(

Nej!

Eller, det är väldigt blandade känslor för det där, jag älskar dom nya lokalerna, så fräscha och så bra, verkligen anpassade för oss och snygga! Men resten, nej obehagligt.. vi käkade lunch där idag och maten var väl helt ok, men Emelie övergav mig i kön och jag blev nästan trängd av ett gäng grabbar! Och jag måste tagit fel mjölk för den var alldeles skummig, såg ut som fil blandat med grädde. Det är så stort och ändå så trångt, 1400 elever, tusen korridorer och trappor som går kors och tvärs! Jag kommer aldrig lära mig hitta! My oh my, jag flyttar från Uppsalas nästan minsta skola till den största! Jesus i havet..

Annars då, jag har installerat en webcamera, haha, helt själv, för jag är bäst! ^^ Nåväl, nu säger Frank att det är sommarlov, så jag ska gå och göra nått vettigt eller mindre vettigt. So long!

p u s s .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar