söndag 21 juni 2009

Tillbaka!

Jag har lyst med min frånvaro, men frukta icke, jag har återvänt!

Lite snabbt om min midsommar, den var helt värd! En hel drös med missöden, gäster som bangade osv, men jag firade hemma hos Sara, med Adam och Emelie. Vi grillade, drack vin och cider, åt jordgubbstårta och kladdkaka, sjöng snapsvisor, spelade fylle-kubb och skålade massor! Helt värd afton! Tack! <3


Lite kort om Ellos födelsedag, den var helt värd! (Enligt mig iaf) Jag lagade middag som blev superb(!) och hade köpt present. Mitt gryn är nu officiellt 16 barre! GRATTIS! :D <3


Lite kort om denna dag, jag har blivit bestämt sjuk, hostar nåt fruktansvärt obehagligt så har börjat med min superstarka hostmedicin igen, den som typ drogar mig, underbart <3 Skulle ha gjort yoga med Ello idag men ändrar planerna, ska jobba hela veckan och den enda personalen som finns på eftermiddagarna nu för tiden är jag så.. nåväl, jag ska kurera mig med hostmedicin, honungsvatten, sällskapsresan på Mallorca kl 16 och Privliged kl 19.

l u f t . p u s s .

1 kommentar: