söndag 21 mars 2010

BLAJ!

Det är fan inte lätt att vara mig.
Min kära, kära stad, varför snöas du igen på Guds vilja? Var är våren som kan göra mig lycklig? Varför är min skatt inte längre min? Jag har så många frågor och det finns så mycket jag vill ändra på just nu. Som att det är beep-test imorn. Döda mig nu för annars kommer beep-testet göra det. Jag ska vara med i tävlingen för Bästa Säljare. Jag är ingen säljare, vad håller jag på med!? Det är sjukligt mycket som ska fixas inför mässan och vi har inget! Mässan är på lördag, vad fan ska vi göra!? Jag har inga pengar men så mycket jag behöver de till, varför klanta jag till mina lönepapper? Jag har så jävla mycket skräp på mitt rum, jag vill bara flytta hemifrån, bo i en röra av lådor som ska bli nånting nytt. Jag vill ha körkort, och jag vill ha det nu. JAg vill ha sommar och jag vill ha det nu. Jag vill ha dig, min skatt, och jag vill ha dig nu
.....
.fuck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar