onsdag 10 mars 2010

Tjoho!

Jag börjar känna att våren är på gång. Solen skiner, den jävla snön smälter sakta men säkert och det är inte så förpittat kallt. Awesome. Idag var en dag av skita i skolan och göra andra ärenden. Tänkte inte säga så mycket mer om det, bara hissa och dissa.

Hissa!
#1. Våren. Alla vet varför så jag behöver inte fördjupa mig i det :P
#2. Ryggsäckar. Väskan är ju guds gåva till människan med felbelastade axlar! Eftersom jag ändå bara ska till stallet efter stan så tänkte jag wtf, jag tar en ryggsäck, och det känns inte ens att jag har en väska! Mina axlar har aldrig mått så bra när de varit belastade, kärlek!
#3. Självförtroendet att våga se ut som en tönt. Sån klyschig frihetskänsla över hela skiten att svassa på stan i mjukisbyxor i randiga strumpor och tygskor. Sportjacka, ryggsäck och osminkad på det. Fan underbart, alla borde prova!


Dissa...
#1. Att värme inte går att lagra... Ja men jag har ju köpt två mackor på subway till mig och E men vill inte äta min själv och måste då vänta till halv ett. Det är 25 min till dess. Jag ville ju såklart ha våra subs toastade, men nu när vi ska äta kommer de iaf vara kalla. Jävla skit..
#2. Måsten... Jag måste ju faktiskt vara kvar i skolan och Uppsala minst tre månader till men allt jag vill är bara att åka! Åka nånstans varmare, nånstans där det finns hav... åh, jag älskar havet..

Av mina färre dissa än hissa att döma är dagen ändå på plus sidan, och snart ska jag till Hästen, länge sen nu, ska bli roooligt :)
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar