tisdag 2 mars 2010

Jag trodde aldrig

att jag skulle kunna hata någon eller något mer än våldtäcktsmän, djurplågare och andra idioter i den kategorin, men jag har hittat den värsta jävla avkomman i mänslklig historia: Den där jävla busschauffören som jag anmälde för några månader sen.

Anmälde honom till UL då, så han skulle få en prick. Men nu jävlar ska han anmälas till polisen så sant som jag heter Sara! Efter att ha frågat ut mig, och stannat vid min vanliga hållplats utan att jag plingat och tvingat mig av bussen, så fick han möta pappa vid hållplatsen där jag egentligen skulle gått av. (Det är föresten en hållplats, typ hundra meter efter gränsen för mitt busskort, där det slutar gälla....) Pappa som vet precis vad han ska säga och hur han ska hålla bussen kvar, frågar ut chauffören som blir en vettvilling! Hotar med att ge pappa en snyting, slår av honom glasögonen, spottar på honom, försöker köra med pappa fastklämd i dörren och kör så när att han nästan kör på honom när pappa klivit av bussen. JÄVLA IDIOT!!!

Han är så körd. Från pappa anmäld för misshandel, från mig anmäld för trakasserier och ofredande mot ett flertal unga tjejer.

1 kommentar: