söndag 28 mars 2010

Min kamera är åter! :D

Yaaay! Min bebis är tillbaka! Det var visserligen en totalskada på den andra, så nu har jag en helt nu raring men det gör inget. Jag ska bara vara en bättre ägare för denna då ^^ Men skönt att jag har en kamera till jag ska åka till Tärnaby på söndag! :D Om en vecka sitter jag i en bil och åker på en väg nånstans i norra Sverige. Härligt ska det bli!

Känner att jag inte orkar upprepa mig om dagen igår. Det gick bra och vi sålde gutt :) Vi ni läsa på företagsbloggen kan ni göra det här.

Annars då, övningskört cirkus 2½-3 timmar idag och fikat hos farmor och farfar. Alltid lika gott! Tog en powernap i soffan också, shit vad trött jag är efter den här veckan!

Avslutningsvis tänkte jag meddela något så otroligt intressant som att jag ska städa mitt rum nu. CIAO!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar