torsdag 11 mars 2010

Vad ska jag ha på mig!? :O

Shiet, ska ut imorn, vad fan ska man ha på sig?

Har en allvarlig tanke på att vara rockchic i mina senaste heels, leggings med nitar och sen nåt mer..... Men vad? Och så har jag ångest för lektionen imorn. Kondition och styrka, det är jag och Selin med och massa sportnördar, alla kommer ha så jävla snygga träningskläder. Sånt som jag inte äger. Skit..

Men det får bli mina dansbrallor och en vanlig sportt-shirt på det, wtf, inte som att jag vill vara värsta nörden heller, så länge jag inte ser ut som en tönt... :S Scary shit man...

Ska packa, och klura ut överdel till partyt imorn, man kan ju inte komma topless heller, går ju inte, tss..!

1 kommentar:

  1. Jag har exakt samma problem som du! Va faaaen ska man ha på sig imorrn kväll? No clue... XO

    SvaraRadera