måndag 22 mars 2010

Live från skolan

I väntan på beep-test. Gud, ge mig styrka...!

Denna dag är döden. Så dryyygt mycket att göra den här veckan, och jag orkar verkligen inte egentligen. Det är inget speciellt som gör att jag inte orkar, det är bara tröttma. Jag tror jag flyter in i en vår tröttma... vill bara soova elle lata mig och ääta! Shit, kommer ju rulla ner till beachen om jag inte skärper mig snart.

Har hittils inte haft en enda lektion men har suttit med företaget och snackat om mässan på lördag, delat upp alllt arbete i veckan och sådär. Jag rännde ner på stan för att springa in på UF-kontoret och hämta scheman till Bästa säljare, gjorde kontoutdrag, hämta släppbiljetter till skivan, köpte hostmedicin till pappa och så är jag tillbaka här. Vi sluter cirkeln med att sammanfatta: I väntan på beep-test, gud ge mig styrka!

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar