måndag 8 mars 2010

Kryssning i bilder!

Efter många om och men, fet kö i 45 minuter, Tiffany åkt fast i tullen och vi letat efter varandras hytter blev det så dags för en 24-timmas fest vi aldrig varit med om. Skepp och hoj, Enjoy!


Klättra på väggarna, tagga till middan :)

REDO!

Miiiddag :)

Sveparn 1!

Sveparn 2!

PUSS!

Pimpa vinglaset ;)


Melooon!

Nu snor vi vinet under min klänning.
Tack för middagen!
HEJ!


Haha, dags att korka upp vinet vi snodde från restaurangen eller ;) ;) ??

Hihi :P

Inväntar sällskapet månne? :P

Förfest 9413!!!

Sebastian din pimp

Förfest! :D

ÖGONBRYNEN! xD

Sanne cjuuut! :D

Dricka Dricka Drinkar :D

Galna grabbar ;P

Sanne, Sebastian och jag, Retardo x)

Jag hittar inga ord xD

Niko is Loco!!

Andreas och Andreas :P Alla älskar mina glajjor!

GLADA KLUBBEN!!

Dansgolv, underbart!

LOCO!!

Ute på däck och svaja!

Tiffany och .....någon? x)

PUSS!!

;)

HAHAHAHAHAHAHAHA! JAG DÖR AV GARV! FULL BRUD ELLER! xD

Bästa gänget, kärlek!

Glad Emma! :D

Coolaste katten efter mig, haha, stryp mig inte är du gullig :P

GODNATT!
Här blev det svart, typ xP


Dag 2 och en sjyst kille från sveg lånade mig ett par strumpor. Det var straxt efter att jag druckit två glas vin till frukost och återupptagit att befinna mig bortom mitt sinnesfulla bruk.

Hahahaha, underbart! xD

Skål för SVEG! ;D

TacoBuffe!

Anders och Tiffany :P

Hahah snebild, skåååål!

Skåla! :D Jag älskar att skåla!

PUSS!

Erik och Filip!

Hahah en SÄL i taxfree, sån där handdocka, fick nästan Erik att köpa den men wtf, 80 spänn!!? :O Hell no!

Random göteborgare, en Adam och en Sarat

Emma och Anton :P

Finito! Sista kvarten på båten och jag träffa Peter! HAHA! x)
Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar