tisdag 9 mars 2010

Messed up!

Asså...

Har typ varit bakis i två dagar, stört. Var ju måttligt sliten när jag gick i skolan igår, var helt skakis och kunde inte sova inatt, så jag var helt idiotiskt trött hela dagen i skolan. Mådde illa och ville inte äta nån frukost typ, så sörpla i mig lite fil. SEN vid lunch blev allt som det skulle igen, jag åt mig sjukt mätt på halvtaskig skolmat, var lagom eftermiddagstrött och spenderade eftermiddagen med Sandra och Eric. Finns inget som kan beskriva hur mycket kärlek jag vill ge till min syster just nu, jag hoppas bara att den räcker till

För övrigt startade ju roligaste kursen i skolan idag, Mode och trend. Hela kursen kommer gå ut på att jobba i grupp och mitt crew är klockrent. Emelie, Lollo och Carro småtti! :P Kommer bli awesome! Just nu är dock dilemmat att äta en semla eller gå och lägga mig?
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar