tisdag 2 mars 2010

Stör mig smått

Dagen börjar bra med sovmorgon.

Däremot har jag fortfarande inte hört så mycket som en viskning från BJ som sitter på våra eftersläppsbiljetter till skivan. Senast 1 mars skulle de vara i våra händer! Tänk att man måste göra allting själv.... fnys! Och killen jag ska prata med kommer kring lunch. När fan är det lunch för honom då? Och om han kommer kring lunch, betyder inte det då att han kommer lagom till sin "lunchrast" och alltså inte kommer vara tillgänglig förens efter lunch? FNYS!

Nåväl, beroende på när jag och Syrsan ska träffa vår modell så hinner jag nog en sväng till um. Modell-möte och välja ut kläder och blablabla innan det är vaxning och sen hem och klippa pappa och blablablöööö... Vad jag känner mig otaggad på dagen. Ska tröstsminka mig.

HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar