lördag 25 september 2010

Dagens skönaste:

Skratt attacken hemma hos Annie när jag läste hennes blogginlägg om tanter som kan ramla när som helst. HAHA! Fan kunde inte sluta, snacka om lättroad.

Måste få i mig mat eller nåt ätbart överhuvudtaget nu. Drar ut på hemmaplan ikväll men måste tagga till. Är hemma hos syrran och Eric och sover/dricker vatten/stirrar apatiskt in i väggen ungefär, måste vända trenden. Måste få med mig lite folk också, mass-smsade hela min kontaktlista (läs: de som jag vet skulle kunna hänga på i afton) och har hittills fått två svar. Sandra Kylan Nordh är på all in, Lindell tjurar och drar på nation istället, den gubben. Hade tydligen ringt hysteriskt inatt i syfte att väcka honom och vara irriterande som han varit mot mig i natten till torsdag men jag misslyckades, eftersom han var vaken. För övrigt verkar inte folk taggade och jag fattar inte. Det är lördag, löningshelg och vad skulle man annars göra? ;) Oh well, missa nåt då.

Nu: mat!
Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar