torsdag 30 september 2010

Fashion!

Shoppat like a crazy woman idag! :D Mycket nöjd med det!

Har införskaffat följande: höstskor/boots med liten kilklack, tygskor i samma stil som converse, röd ögonskugga (wow!), svart spetsskjorta, svart spets-pushup (rawrr), tre-pack hipsters och så ett asballt halsband med en klocka som berlock! Synd som *skällsord* att den bangar på mig och stannar så jag måste byta den imorn. Men den va fan dyr, måste orka pallra mig åter till butiken!


Mycket mycket kärlek

Bilden blev sne orkar inte. Röd blusher från MakeUpStore 155kr, jag ska använda godingen som ögonskugga ;)

Svart spets i massor, mums! Dock syns inte så mycket av skjortan eftersom jag ville vara lite lätt ego, men tänk den sen utan linne under, bara svarta push-upen.. Raaaawwrr! Haha! :P

Träffade som bekant kära Boman idag, mitt sällskap under denna shopping och även en fika. Måste få säga att man har för mycket pengar om man kan köpa två go'saker på café för att sedan lämna en halv kvar.. I-landsproblem.

Ska prova den röda skugga nu, återkommer!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar