torsdag 16 september 2010

Okej, det behövs bilder

Insåg att jag inte lagt upp bilder på år och dar.

Kan bero på att jag inte tar några bilder men iaf. Borde ha tagit bilder idag när jag var hos Karin och hade en trevlig eftermiddagsstund med te och smörgåsar, bulle och sockerkaka ^^ Satt och myste med hennes lilla två månaders bebis Edvin, söt skrutt det där, blev alldeles varm i hjärtat när han satt och skratta i mitt knä (varning moderskänslor!) Kommer bli en bra karl av honom, inga tvivel! Tack för idag Karin, vi får göra om det :)

Barnen på dagis var också fina och skötte sig som vanligt. Misstänker dock att dom börjar testa mina silkesvantar nu när jag jobbat där i snart två veckor, hrmf! Det kommer dom ingen vart med, jag är stenhård vad gäller städningen, haha :P

Har även haft ett "i-stället-för-att-träffas"-samtal med lilla E. Fint att vi som bor två steg från varandra inte orkar knata över utan snacksar i telefon 45 min istället. Hur står det till med ekonomi-tänket egentligen? Återstår att se. Fruktansvärt luddigt inlägg detta, ska avrunda. Langar bilder på mig och mitt lilla E, håller alltid ;)Håller alltid.

1 kommentar:

  1. Tack så mkt sarat! :D Det är the one and only matilda som gjorde makeupen! Visst blev det super? :D

    SvaraRadera