tisdag 28 september 2010

Måste bli katt snart

Orkar inte med tänkandet som vi människor håller på med.





Tycker att bilderna är underbara och tackar Joanna för att jag snodde dom helt utan lov från hennes facebook men misstänker att det inte är hela världen ^^ Och jag vet, det ser ut som att jag kväver en spya på bilden längst ner men jag hade väl ingen kontroll över ansiktet just när blixten for av, jag ÄR skitglad!

Annars, som första meningen sa, jag orkar inte med att jag tänker så jävligt. Samtliga låtar förklarar mitt psykiska tillstånd och det är relaterat till precis det ni tror det är. Lycklig tjej, precis..... -.-

Oscar Linnros - Från och med Du
Darin - Lovekiller
Robyn - Dancing on my own
Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart
James Morrison ft. Nelly Furtado - Broken Strings
John Mayer - Dreaming with a broken heart
John Mayer - Comfortable

Shit, I bummed you guys out now huh? All thumbs up!
Ciao...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar