torsdag 16 september 2010

Tjubba!

Drar snart till jobbet.

Gud vad jag trivs med att jobba med barn. Sjukt nöjd med mina val såhär efter att jag tog studenten. Tycker det var viktigt att erkänna det för sig själv. Så man inte faller in i nån besvikelse över att jag inte skuttat direkt ut i skönhets/ytlighets-branschen. Icke!

Har börjar träna Zumba och försöker verkligen hålla mig till dieten. Frukostar går väldigt bra, att välja ett nyttigt mellanmål och att avstå godsaker gå också förvånansvärt bra, även om det såklart slinker ner nåt då och då. Och observera att jag fortfarande har svårt för att avstå pasta helt. Men äter betydligt mindre av det. Och det är kanske bara jag men jag får för mig att det har visat resultat bara efter en dryg vecka :P

Dags att klä sig!
Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar