onsdag 15 september 2010

Har en plan

Ohyes!

Istället för, som jag så länge klurat på, driva en speciell blogg om hela mitt au pair äventyr så skriver jag bara vidare på den här. Fast möjligt att jag skriver en del på engelska, men still, det blir den här bloggen, eventuellt med en annan design (den här ser ju liiiite mörk ut just nu, vill inte att folk ska tro jag är deppad). Det kommer bli nice.

Skickade in min ansökan om internationellt körkort idag, ska snart skjutsa mamma till bussen och köra mig själv till jobbet. Och det där brevet jag pratar om, den svenska kladden blev klar igår, så nu är det lite omformulering på sina ställen och sedan översättning till English. Yay. Haha!

Måste klä mig, tror inte min nuvarande outfit på handdukskjol och bh går hem på förskolan :P
Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar