måndag 13 september 2010

Tjo-ho-ho-hooo!

Med Ullared i bakgrunden hemma hos min syster.

Vilket håll igång det har varit idag. Drar allt i korthet. Jobbat på förskolan, åkte till stan och fixa foto till internationellt körkort, tog ut pengar samt kolla kontot (mådde inte bra efter det). Solade en sväng och somnade totalt i solariet, haha! Gick ett varv i valstugorna på stora torget (måste få bukt med vad jag ska rösta på) och tagga sedan hem till syster för att hänga lite. Bokade en träff med Karin som ska vara min referens till USA. Plocka på mig massa DVD-filmer och även en med Zumba-tränings-tjohej så nu blir det träna av. YES! Drog med Eric på nåt fotogrej och var typ assistent/modell och sedan tillbaka till syster för att glo TV och äta kyckling superb till middag. Ska avrunda här och sedan dra mig hemmåt, kolla på nån av filmerna kanske ^^

Så, min dag i mycket sammansatt text. Varsågod!
Ciao.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar