torsdag 2 september 2010

Hmprff!

Blir lite psykad av min ansökan på au pair prylen.

Tydligen försvinner det jag skriver angående mina allergier. Det är ju det första skumma (har hänt två gånger, jag förstår det verkligen inte! :O) Men samtidigt lagras ju tydligen det som jag har skrivit innan, så när det inte blir lika på bokstaven så är det tydligen inte heller rätt. Mycket förvirrad, måste ringa SI och få hjälp. Bra.

Annars då, träffade Emma från högstadiet över en lunch på Broströms (mycket trevligt ställe med mycket delikata ätbarheter, dit går jag igen) och det var sannerligen trevligt att catch up. Vi ses snart igen min böna ;) Kilade och hämtade mitt körkort sen, yaay! Fast det ser ut som att jag sett min död eller nåt på bilden, helt förfärad ser jag ut! Svängde förbi Selin och talade om den gamla goda tiden i plugget samt diskuterade en del politik, men jag blev så upprörd av svenska samhället i allmänhet att vi fick lägga ner diskussionen, haha ^^ Drog sedan till jobbet som var smågalet i vanlig ordning och nu är jag här. Dock fick jag ett mycket roligt samtal från förskolan som jag sa att jag kanske skulle få vik på men jag skulle inte ropa hej fören jag kommit över bäcken. Nåväl, HEJ! Jag börjar på måndag 8.30! :D

Kompis det går bra nu.

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar